Mvh Moe
Det lyder måske lidt perfektionistisk, men jeg kan godt lide at have orden i
mine programmer, og det klares nemmest med genveje på skrivebordet. Måske
også for at prøve noget nyt. Hvis det er helt galt kan jeg jo altdi vende
tilbage.
Moe
Det tætteste du kan komme, er at lægge notepad ind i højre-klik menuen
på alle filer. Det kan du gøre således:
HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\Åbn med Notepad\command
'Default' = 'notepad.exe %1' (String)
Regards
Lars Stokholm
http://home19.inet.tele.dk/stokholm/
OK, hvor skal det skrives ind? Jeg har kigget med regedit, men jeg kan ikke
finde "shell". Der er en der hedder "shellex", men under den ligger
"ContextMenuHandlers" og "PropertySheetHandlers". Kan jeg få lidt mere
udførlige instrukser?
Moe
/lars