Hjælp til installering af Win 7 via USB DVD-drev

Hej NG,

Pga. virus skulle jeg hjælpe en ven med at geninstallere Win 7 på en bærbar,
men da computeren desværre IKKE havde DVD-drev, forsøgte jeg med et
USB DVD-drev.

Uheldigvis kunne installations-programmet ikke genkende USB DVD-drevet
og spurgte efter en driver!

Og denne har jeg ikke. Ej heller hos forhandleren ASUS er der en driver hertil ... :-(

Er der nogen af Jer, der har et forslag til løsning af problemet ?

I så fald: Tusind tak på forhånd ... :-)

Last OUTPUT: 18634 news:mtb2nt$5a6$1...@news.eternal-september.org
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 18864

Hans Kjaergaard

On Sun, 10 Jan 2016 19:31:41 +0100, "Kall, Mogens"
<Jesus.lov...@gmail.com> wrote:

>Er der nogen af Jer, der har et forslag til løsning af problemet ?
Ms har,
http://windows.microsoft.com/en-us/windows/installing-windows-on-netbook#1TC=t1
Ellers prøv
http://www.howtogeek.com/howto/9585/how-to-setup-a-usb-flash-drive-to-install-windows-7/

/Hans

Pico

Min bærebare har heller ikke DVD drev, men et løst drev med USB er da
ikke at foragte :-)

--
MVH
Pico