Jeg påtænker at købe enten en PS2 eller en DVD-afspiller, derfor vil jeg
gerne høre om der en en der kan fortælle mig om der er kvalitetsforskel
mellem en PS2 og en DVD-afspiller (evt. en af dem med indbygget
surround-forstærker og 5 højtalere).
Mvh. WebNerd