Patent. nr som lovet

Bjarne Østergård

Hej nogen har efterlyst PAT. nr på PC Findersystemet i en tidligere tråd,
tråden er lidt lang så jeg tillader mig derfor at lave en ny.

Her er så de Patent oplysninger i efterlyste.

Nr P13830US00/RM/ar
Country United States
App/Publ. No.: 10/050,420
Proprietor: Gigasoft Denmark
Invoice No. 504183
Date May 1, 2002
Title: Method for tracing a computer conected to a data network

Og yderlige info kan ses på www.gigasoft.dk

Systemet kan i selv afprøve lidt af på http://www.gigasoft.dk/webfind/

PS. http://www.gigasoft.dk/webfind/ kræver at i kan anvende ActiveX
teknologien

Med venlig hilsen
Bjarne østergård
Gigasoft Danmark

Brian R. Jensen

"Bjarne Østergård" <b...@ydicon.dk> skrev i en meddelelse

> PS. http://www.gigasoft.dk/webfind/ kræver at i kan anvende ActiveX
> teknologien

Kan, og ikke mindst _vil_

;-)
/Brian

Bjarne Østergård

"Brian R. Jensen" <brje...@mail.tele.dk> wrote in message

Ja du har selvfølgelig ret, men det er jo en ng om sikkerhed, så mon ikk de
fleste ved hvad ActiveX er og kan.
Men jeg burde selvfølgeli havde skrevet, at det at tillade ActiveX, udgør
en sikkerhedsrissiko, og hvis man ikke stoler på den der har lavet det, bør
man ikke tillade at det afvikles.

Man skal altid sørge for at man bliver spurgt først, men det kan opsættes i
browseren.

Jeg garantere selvfølgeligt for at mit ActiveX Komponent er ufarlig og ikke
indeholder nogen skjult funktionalitet.

Jeg har lavet det således at i på url. strengen selv kan se havd den gør, da
ressultatet af skanningen sendes til en ASP side og vises der.

MVH
Bjarne Ø.

Arne Schwerdtfegger

"Bjarne Østergård" <b...@ydicon.dk> wrote:
> Title: Method for tracing a computer conected to a data network

Er det her en selvskrevet opsummering eller _har_ du virkelig stavet
forkert i din patent-tjuhej?

--
yees yes

Bjarne Østergård

"Arne Schwerdtfegger" <kn...@INVALIDskodliv.dk> wrote in message
Du har ret der mangler et n
conected, skulle have været stavet, connected

Min fejl beklager

MVH
Bjarne Østergård

Arne Schwerdtfegger

"Bjarne Østergård" <b...@ydicon.dk> wrote:
> Du har ret der mangler et n
> conected, skulle have været stavet, connected

Som sædvanlig svarer du helt hen i skoven. Lidet imponerende at du ikke er
i stand til at svare på et så simpelt spørgsmål som det foregående. Hvorfor
i alverden kan du ikke bare svare på mit spørgsmål? Jeg gentager og
omformulerer: Har du stavet forkert i din patenttjuhej? Min computer er
ikke conected til et netværk, den er connected. Kan jeg så stadig bruge PE-
SE fajndår?

--
Knud

Bjarne Østergård

"Arne Schwerdtfegger" <kn...@INVALIDskodliv.dk> wrote in message

Så er jeg bange for, at jeg ikke forstår dit spørgsmål.

MVH
Bjarne Østergård

Arne Schwerdtfegger

"Bjarne Østergård" <b...@ydicon.dk> wrote:
> Så er jeg bange for, at jeg ikke forstår dit spørgsmål.

Jeg prøver en sidste gang.
Har du stavet 'connected' forkert i din patentansøgning?

--
Knud

Kim Ludvigsen

Er det ikke totalt underordnet?

Bjarne, jeg har forsøgt at finde dit patent i en amerikansk
patentdatabase, men den ville ikke acceptere de numre, du oplyste -
formatet på tallene/numrene var også helt anderledes end de eksempler
som siden selv opgav. Kan du ikke lige poste et direkte link til en
patentdatabaseside med dit patent?

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Jesper Dybdal

Arne Schwerdtfegger <kn...@INVALIDskodliv.dk> wrote:

Er det ikke ret ligegyldigt?

Vi bliver oversvømmet med ene lange og uinteressante tråd efter
den anden om Bjarnes uinteressante produkt - og trådene er stort
set ens.

Jeg synes ikke vi også behøver diskussioner om hvorvidt han kan
stave.

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Arne Schwerdtfegger

Jesper Dybdal <jdu...@u8.dybdal.dk> wrote:

> Er det ikke ret ligegyldigt?

Måske for dig. Hvis det var ligegyldigt for mig havde jeg ikke spurgt.

> Vi bliver oversvømmet med ene lange og uinteressante tråd efter
> den anden om Bjarnes uinteressante produkt - og trådene er stort
> set ens.

Ingen tvinger dig til at læse dem.

> Jeg synes ikke vi også behøver diskussioner om hvorvidt han kan
> stave.

Det står dig frit om du vil deltage eller ej. Jeg spørger af den simple
grund at jeg gerne vil kende svaret.

--
Knud

Bjarne Østergård

"Arne Schwerdtfegger" <kn...@INVALIDskodliv.dk> wrote in message
Så forstår jeg, nej jeg skrev forkert her, mine oplysninger stammer fra
kviteringen vi fik for det indbetalte beløb til patentbureauet der har
udfærdiget patentet for os, og der er det stavet korrekt
MVH
Bjarne Østergård

Jonathan Stein

"Bjarne Østergård" wrote:

> [...]
> Invoice No. 504183
> Date May 1, 2002
> Title: Method for tracing a computer conected to a data network

Sjovt, at patentet ikke kan slås op på nogen af ovenstående oplysninger?
(Heller ikke selv om man staver "connected" med to n'er).

> Og yderlige info kan ses på www.gigasoft.dk

Yderligere info om hvad?

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Bjarne Østergård

"Kim Ludvigsen" <lud...@mail.dk> wrote in message

Jeg tror ikke den er udgivet endnu, den udgives vist først efter at
anketiden er udløbet, jeg kan heller ikke selv finde den, men på torsdag har
jeg møde med patentbureauet om et opfølgningspatent og så vil jeg undersøge
det nærmere.

Med venlig hilsen
Bjarne Østergård

Kim Ludvigsen

Bjarne Østergård wrote:

> [...]
> jeg møde med patentbureauet om et opfølgningspatent og så vil jeg undersøge

Det vil sige, det er kun en ansøgning, der er indsendt? Du har ikke fået
patentet endnu? Hvis det er tilfældet, er det ikke nogen blåstempling,
alle kan ansøge om et patent på et eller andet tilfældigt. Nogle gange
kan man endda få tildelt selv latterlige patenter - søg for eksempel på
patentnummer 6,368,227 på nedenstående adresse.

Hos www.uspto.gov kan man søge blandt såvel ansøgninger som tildelte
patenter, jeg kan intet finde fra dig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Jonathan Stein

"Bjarne Østergård" wrote:

> patent?
>
> Jeg tror ikke den er udgivet endnu, den udgives vist først efter at

> anketiden er udløbet, ...

For lige at vende tilbage til en tidligere snak: Betragter du det som "fakta",
at du har et patent på metoden?

Niels Callesře

Kim Ludvigsen wrote in <news:3D9EDC...@mail.dk>:

> Nogle gange
> kan man endda få tildelt selv latterlige patenter - søg for
> eksempel på patentnummer 6,368,227 på nedenstående adresse.

Ak ja. Det amerikanske patentsystem i en nøddeskal. Gad vide om det
patent stadig er gyldigt?

--
Niels Callesøe - nørd light @work

This is not a fix of the backend.