Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Ændring af startside i min browser IE

0 views
Skip to first unread message

Mads

unread,
Mar 25, 2002, 7:10:07 PM3/25/02
to
Hej, jeg håber at det er det rigtige sted jeg henvender mig.
Jeg har igennem et stykke tid haft det problem at den side jeg indstiller
som startside automatisk bliver ændret til en anden side. Denne side sender
i løbet af et splitsekund min browser til en anden side, sådan at jeg ikke
kan gå ind i den første sides kildekode og se hvad f.... der foregår.
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan fjerne denne "virus" og er
der eventuelt nogen der ved hvordan dette er lavet.
Jeg har på et tidspunkt surfet på den side som jeg nu starter på, den hedder
wizzysearch.com og lad nu være med at kigge på den hvis I ikke vil have
samme problem.
Håber at I forstår problemet
Med venlig hilsen
Mads Hansen
Nuuk

Kim Nielsen

unread,
Mar 25, 2002, 7:28:16 PM3/25/02
to

"Mads" <madsbo...@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:y7On8.147$WK1....@news.get2net.dk...
Det er ikke den rigtige gruppe - det er nok dk.edb.system.ms-windows -
(men nu er du her - er der ingen gr.... ?)

Nu skal vi jo til at gætte - da du intet har fortalt om hvilket styre
system du bruger, men ud fra di mail (Microsoft Outlook Express
5.00.2615.200) bruger du jo nok Microsoft M9xx.
I Internet Explore (eller hvad den nu hedder) brug Funktioner ->
Generelt - Startside
--
--

-"- KGN -"-


Mads

unread,
Mar 25, 2002, 8:39:35 PM3/25/02
to

Kim Nielsen <ple...@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c9fc079$0$72416$edfa...@dspool01.news.tele.dk...
> Hallo, det ved jeg godt, problemet er at browseren helt af sig selv ændrer
startsiden til wizzysearch.com lige meget hvor mange gange jeg ændrer
indstillingen. Næste gang jeg starter browseren op er ændringen der igen !
Virus ?
PS Jeg bruger Windows 98 2 udgave og IE version 5


Madsen

unread,
Mar 25, 2002, 9:45:10 PM3/25/02
to
Mads skrev:

> Hallo, det ved jeg godt, problemet er at browseren helt af sig
> selv ændrer startsiden til wizzysearch.com lige meget hvor mange
> gange jeg ændrer indstillingen. Næste gang jeg starter browseren
> op er ændringen der igen ! Virus ? PS Jeg bruger Windows 98 2
> udgave og IE version 5

Til orientering Mads så ser Kim nok ikke dit svar fordi du indleder dit
svar med Sv: i stedet for det korrekte Re:. Mange nyhedsservere
sorterer sådanne indlæg fra automatisk, for det er en fejl i den danske
version af Outlook Express. Du kan rette det ved at køre programmet på
følgende side:
<http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/hjaelpeprogrammer.html>
(Sv til Re og et korrekt Message-ID).

--
Med venlig hilsen
Madsen.

Kim Nielsen

unread,
Mar 26, 2002, 6:41:48 AM3/26/02
to
"Arne Eckmann" <ar...@eckmann.net> skrev i en meddelelse
news:3isv9uk4mlir3s7cj...@4ax.com...

> On 26 Mar 2002 02:45:10 GMT, Madsen <nos...@madsen.tdcadsl.dk> wrote:
>
> >Til orientering Mads så ser Kim nok ikke dit svar fordi du indleder
dit
> >svar med Sv: i stedet for det korrekte Re:. Mange nyhedsservere
> >sorterer sådanne indlæg fra automatisk, for det er en fejl i den
danske
> >version af Outlook Express. Du kan rette det ved at køre programmet

> >følgende side:
> ><http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/hjaelpeprogrammer.html>
> >(Sv til Re og et korrekt Message-ID).
>
> Men Madsen, i OE6 - som Kim bruger - er det jo muligt at vælge
> internationale brevhoveder. Ja, faktisk er internationale brevhoveder
> indstillingen default i OE6.
>
> mvh
> Arne
>

Det er rigtig at jeg bruger IE 6 - og det er også rigtigt at jeg ikke
kan se indlæge der starter med Sv og det er jo lidt irriterende, så jeg
har forsøgt at slå det til.

Men jeg kan ikke finde noget der hedder "internationale brevhoveder",
det nærmeste jeg kan komme det er "internationale indstillinger" hvor
jeg kan vælge at bruge standard skrifttype, men og det gør ingen forskel
om det er slået til eller ej.
Der hvor der står noget om brevhoveder, er det kun antallet der kan
ændres.
Begge dele er under Funktioner - > Indstillinger -> Læsning.

Jeg syntes at jeg har været alle menuer igennem, er der nogen der ved
hvor det gemmer sig.

ha

unread,
Mar 26, 2002, 8:36:58 AM3/26/02
to
> Jeg syntes at jeg har været alle menuer igennem, er der
nogen der ved
> hvor det gemmer sig.

Funktioner, indstillinger, fanebladet s e n d , knappen
internationale indstillinger, og derefter sættes
flueben i feltet "brug altid engelse brevhoveder o.s.v"
så skulle den være der.

mvh
ha

Madsen

unread,
Mar 26, 2002, 10:19:56 AM3/26/02
to
Kim Nielsen skrev:

> Det er rigtig at jeg bruger IE 6 - og det er også rigtigt at jeg
> ikke kan se indlæge der starter med Sv og det er jo lidt
> irriterende, så jeg har forsøgt at slå det til.

Det er ikke dig der skal slå det til, men Mads. Uanset hvor meget du så
roder i din OE så vil du ikke kunne se indlæg indledt med Sv: for TDC
filtrerer dem fra på serveren. Sv: indledningen er en oversættelsesfejl
i den danske version af OE som sagt.

Fut: <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express> hvor
svar til dette indlæg derfor vil havne.

Rolli

unread,
Mar 26, 2002, 2:05:17 PM3/26/02
to

> wizzysearch.com og lad nu være med at kigge på den hvis I ikke vil have
> samme problem.
Min gør det ikke selv om jeg lige har været derinde. Er det længe siden du
har slettet alle dine cookies, prøv det og giv en melding om det hjælper.

Rolli

Anne Carstensen

unread,
Mar 28, 2002, 10:23:05 AM3/28/02
to

Hej Mads...

Jeg har haft samme problem - bare med en anden side! Jeg fik det fjernet ved
at søge på http adressen og alt andet jeg fandt frem til om siden inde i
registreringsdatabasen. Jeg bør nok lige sige at startsiden var sat til
blank og siden poppede op alligevel - derfor denne "drastiske" metode :o) !!

Mvh AC


Carsten Nielsen

unread,
Apr 2, 2002, 5:13:26 AM4/2/02
to
"Anne Carstensen" <a...@tdcadsl.dk> wrote in message
news:3ca333e8$0$72052$edfa...@dspool01.news.tele.dk...

>
> > Jeg har på et tidspunkt surfet på den side som jeg nu starter på, den
> hedder
> > wizzysearch.com

> Hej Mads...
>
> Jeg har haft samme problem - bare med en anden side! Jeg fik det fjernet ved
> at søge på http adressen og alt andet jeg fandt frem til om siden inde i
> registreringsdatabasen. Jeg bør nok lige sige at startsiden var sat til
> blank og siden poppede op alligevel - derfor denne "drastiske" metode :o) !!
>
> Mvh AC


Rigtigt, find 'Kør' i Start-menuen, skriv 'Regedit' i tekstfeltet, og
der kommer
et stifinder-agtigt vindue op.

Find punktet Søg i den grå bjælke foroven, den ligger under Rediger.

Søg på wizzysearch.com

De steder du finder den, skal du højre-klikke på ikonen i højre vindue,
og rette startsiden.

Søg til du ikke finder noget.

Carsten Nielsen


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

0 new messages