Nem kædeopdatering fra en fil der skifter navn

Elenna Kristine Ødegaard

Hej derude

Jeg bruger data fra Fil 1 (kan kun åbnes med kode) til en Fil 2 (kodefri)

Fil 1 skifter navn årligt fra xxxxxx2020.xlsx til xxxxxxx2021.xlsx
Jeg tænker at jeg kunne skive filnavn/filstien på Fil 1 i en celle i Fil 2 og kun ændre der.

Vi taler om ret mange data, så det skulle gerne gå nogenlunde hurtigt.
Lige nu har jeg data fra 3 forskellige år i Fil 2, og det er noget være rod.

Er der nogen der kan hjælpe

Elenna

Jan Kronsell

Jeg er bange for, at der ikke er nogen nem løsning. Hvisd du vil kunne
skriv sti- og finlnavn i en celle, skal du bruge INDIREKTE og den virker
ikke på lukkede filer.

Jan

Jan Kronsell