Billigste Excel i ny version

Kurt Hansen

Hvor køber jeg er ny Excel. Da jeg købte den jeg kører på nu var det et
engangskøb og det var jeg ikke lige opmærksom på.

Nu er der så mange fejl at jeg må til lommerne igen.

Se: https://danacord.dk/Excel.jpg
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Jan Kronsell

On 03-03-2022 16:10, Kurt Hansen wrote:
> Hvor køber jeg er ny Excel. Da jeg købte den jeg kører på nu var det et
> engangskøb og det var jeg ikke lige opmærksom på.
>
> Nu er der så mange fejl at jeg må til lommerne igen.
>
> Se: https://danacord.dk/Excel.jpg

Du kan få hele Officepakken gratis,m hvis du kan leve med Web versionen

https://www.microsoft.com/da-dk/microsoft-365/free-office-online-for-the-web

Jan

Kurt Hansen

Det er jo et mirakel. Her får jeg Excel med alle opdateringer og hele
pivtøjet. Æhhh, hvad lever Mickey så af?

Mange tak, Jan :-)

Kurt Hansen

Den 04/03/2022 kl. 23.28 skrev Jan Kronsell:
Hmmm, det kræver vist lidt tilvænning. Jeg bruger Excel på min iMac og
det gik fint med at åbne en lokal fil, som er mit budget.

Men adskillige gange om ugen opdaterer jeg med en eksport fra netbanken,
men den kan jeg ikke regne ud. Eksporten fra netbanken lagres lokalt og
jeg kan godt åbne den lokalt, men hvordan importerer eller
kopierer/indsætter jeg i webudgaven?

Jeg har forsøgt at læse om "import" under Hjælp, men det forstår jeg
ikke meget af.

Hvis jeg åbner filen lokalt og markerer de rækker jeg vil indsætte, hvad
så? Webudgaven kan ikke få adgang til udklipsholderen.

Og hvad med OneDrive? Den skal åbenbart installeres på en telefon?
Eller ...?

Kurt Hansen

Undskyld at jeg er så hurtig på stavepladen; nu har jeg fundet ud af
hvordan man bruger "Sæt ind" :-)