[Excel] Hvordan finder jeg en cirkulær reference?

Kurt Hansen

Hver gang jeg åbner mit budger siger den at der er en cirkulær
reference. Hvordan finder jeg den?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kurt Hansen

Den 04/01/2023 kl. 06.39 skrev Kurt Hansen:
> Hver gang jeg åbner mit budger siger den at der er en cirkulær
> reference. Hvordan finder jeg den?

budger = budget ;-)

Jeg bruger Excel for Mac, version 16.16.27 (201012)

Ingen der har et forslag?

Jørgen Nielsen

onsdag, 04-01-2023, Kurt Hansen skrev:
> Hver gang jeg åbner mit budger siger den at der er en cirkulær
> reference. Hvordan finder jeg den?

Jehg ve ikke om der fordkel på windos og MAC versionen

Når du har klikket på OK knappen, kan du vist se cellen der har
problemet i nederste venstre hjørne af arket.

<https://www.youtube.com/watch?v=C9QbHQnOBjY>

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Kurt Hansen

Den 07/01/2023 kl. 20.01 skrev Jørgen Nielsen:

> Jehg ve ikke om der fordkel på windos og MAC versionen
>
> Når du har klikket på OK knappen, kan du vist se cellen der har
> problemet i nederste venstre hjørne af arket.
>
> <https://www.youtube.com/watch?v=C9QbHQnOBjY>

Det virker desværre ikke i min version af Excel :-(

Bertel Lund Hansen

Den 08.01.2023 kl. 12.29 skrev Kurt Hansen:

> Det virker desværre ikke i min version af Excel :-(

Jeg prøvede lige at lave en cirkulær reference i Libre Office Calc. Det
var en stribe felter der pegede på det foregående hvor det sidste så
pegede på det første. Det gik fint for der var en værdi i det første før
jeg begyndte. En genberegning viste heller ingenting.

Først da jeg lagde 1 til et af felterne, skete der noget. De viste alle
sammen Fejl: 503

Så måske opdager du først fejlen når du retter et felt i din cirkulære kæde.

--
Bertel, Denmark