Excel åbner mange af de seneste dokumenter

Kurt Hansen

Når jeg dobbeltklikker på en Excel-fil kommer den og spørger om jeg vil
åbne den senest lagrede fil. Det er noget fis, for jeg gemmer altid når
jeg afslutter Excel.

Når jeg siger ja, så åbnes alle de seneste filer. Den eneste anden
valgmulighed er at klikke på "Annuller" og så sker der jo ikke noget.

Er det et Excel-problem, eller er det styresystemet? Jeg kører på en
gammel iMac med High Sierra.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kurt Hansen

Den fik jeg aldrig svar på. Det sker hele tiden og det er jeg ved at
være en aaaanelse træt af.