Omdøbning af filer

Kurt Hansen

Jeg har i mange år brugt Excel til at omdøbe filer. Jeg har en liste i
kolonne A og de skal omdøbes til det der står i kolonne E.

Jeg har fået ny Excel og kan ikke få det til at virke.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Lars Klintholm

Kurt Hansen skrev mandag d. 20-06-2022 kl. 14:19:58

> Jeg har i mange år brugt Excel til at omdøbe filer. Jeg har en liste i
> kolonne A og de skal omdøbes til det der står i kolonne E.
>
> Jeg har fået ny Excel og kan ikke få det til at virke.

Er det noget i denne stil du vil?

https://www.youtube.com/watch?v=znhqGrF4gVQ&ab_channel=KarinaAdcock

--
Lars Klintholm

Kurt Hansen

Mjaeh, men jeg havde nu mere håbet på at nogen kunne tage udgangspunkt i
denne, som jeg har plukket fra en af mine gamle:

=SAMMENKÆDE("mv ";"'";A1;"'";" ";H1)

Jeg har forsøgt at ændre i formellinjen, men alle forsøg har været
forgæves :-(

Lars Klintholm

Kurt Hansen skrev mandag d. 20-06-2022 kl. 16:29:10

> =SAMMENKÆDE("mv ";"'";A1;"'";" ";H1)
>
> Jeg har forsøgt at ændre i formellinjen, men alle forsøg har været forgæves
> :-(

Din formel virker fint her. Definer hvad du mener med forgæves. Får du
fejlbesked eller forkert resultat eller hur?

--
Lars Klintholm

Kurt Hansen

I går aftes fik jeg det til at virke, men jeg var for søvnig til at
skrive her.

Jeg takker og bukker (men har ingen af delene) ;-)