Tilfældige periode => forskellige farver.

Elenna Kristine Ødegaard

Hej

jeg vil gerne lave lave en grafisk oversigt, men er meget i tvivl om hvordan det sættes op og om det i hele taget skal laves i Excel.

EKS:
01-07-2023 00:15-04:40 blå
01-07-2023 04:40-05:50 gul
01-07-2023 05:50-07:45 rød

Perioderne har forskellig længde, 2 perioder kan godt ligge på samme tidspunkt på dagen og endda have den samme længde, dog uden at have samme farve, jeg tænker at lave det over en periode over 14 dage.
Lige nu er jeg ikke startet på et Excel ark, jeg er stadig ved at samle data.

Nogle ideér?

Elenna