Men findes der et program, som gør det muligt at lave en automatisk
installer til denne her applikation?
Altså noget, der kan tage settings og regestreringsdatabase entries og det
hele med?
På forhånd tak.
Mvh. Brian
> Vi har fundet et godt danskudviklet freeware program, men ironisk nok er det
> på engelsk. :-)
Jeg laver selv alle programmer på engelsk.
> Men findes der et program, som gør det muligt at lave en automatisk
> installer til denne her applikation?
> Altså noget, der kan tage settings og regestreringsdatabase entries og det
> hele med?
Måske:
http://www.jrsoftware.org/isinfo.php
Men I kunne jo spørge dem/den der har lavet programmet.
--
Absolutely not the best homepage on the net:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard
But it's mine - Bertel
> Måske:
> http://www.jrsoftware.org/isinfo.php
Det kan det, men wix (http://wix.sf.net) er mere moderne - forstået
som xml- og msi-baseret.
--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.web.mek.dtu.dk/Staff/be/be.html
http://www.rugbyklubben-speed.dk
Tak til Jer begge. Jeg kigger på, om jeg kan finde ud af det. :-))
Det ville nemlig være super fedt, hvis man kunne ændre forskelligt med noget
xml, så f.eks. brugerens login og den slags kommer med i scriptet.
Jeg takker for hjælpen! :-D
Mvh. Brian
Mvh. Brian
Øv den forlanger Visual Studio, som jeg desværre ikke har.
Jeg kigger lidt på Bertils forslag så.
Mvh. Brian
> Øv den forlanger Visual Studio, som jeg desværre ikke har.
> Jeg kigger lidt på Bertils forslag så.
Hvorfor mener du det? Du henter wix, skriver en xml-fil og kører den
gennem candle og light som er compiler og linker for wix-filer. Det
hele er der.
> Det kan det, men wix (http://wix.sf.net) er mere moderne - forstået
> som xml- og msi-baseret.
>
Hvad er moderne :-)
Wix er stadig et beta produkt hvor inno setup (IS) har været på markedet i
en del år og det er et stabilt produkt
IS tilbyder fuldt udbygget pascal scripting hvor man i [Code] sektionen
snildt kan interface fx libxml2
Mht til MSI så er der for og imod :-)
http://other.jrsoftware.org/tracker/view.php?id=133
Specielt delen mht ustabilitet er interessant
I den sidste ende kommer det an på hvad man har brug for
Jeg har brugt IS i en del år efterhånden og det overrasker stadig mht
fleksibilitet og "ease of use" :-)
- Peter
Hvis du skal bruge hjælp, er det bare at spørge!! :-)
Mvh Jens
"Brian Olesen" <ingen-m...@kein-post.dk> wrote in message
news:4324ae2f$0$79207$edfa...@dread11.news.tele.dk...
Samme her
mvh
Thomas