D5 tjekke for fil i brug.

Hauge

Hej

Jeg kan ikke finde en løsning på, hvordan jeg finder ud af om en fil er
åbnet af et andet program i *write*-mode, altså ikke bare åbnet, men
også at den er åbnet til skrivning.

Det er desværre ikke muligt at tjekke for filstørrelse, da den nemt kan
være den samme i længere tid, så jeg skal bruge en anden metode, men er
kørt lidt sur i 10.000-vis af fine Google-links med masser af fine "file
in use", men de tester ikke specifikt på hvordan en fil er åbnet, kun at
den er i brug.

Håber nogen kan give et lille hint.

Mvh Hauge