Hvem kan lave en app til Android

soren...@gmail.com

Jeg er på jagt efter en som kan lave en app i android, som ellers kun er lavet til IPhone. Ham der har lavet den vil gerne dele kildekoden, men har ikke viden eller lyst til at lave den til Android-telefonerne.
Message has been deleted

soren...@gmail.com

Den tirsdag den 19. august 2014 18.17.44 UTC+2 skrev soren...@gmail.com:
> Jeg er på jagt efter en som kan lave en app i android, som ellers kun er lavet til IPhone. Ham der har lavet den vil gerne dele kildekoden, men har ikke viden eller lyst til at lave den til Android-telefonerne.

Har i mellemtiden fundet en app som næsten ligner