lille kode stort problem

Per Juul Larsen

hej

jeg fors�ger at generere et antal strenge med tilf�ldige tal s�ledes:

dim tal(48)

For I = 1 To Val(Text1) * 6

Om:

Randomize
t = Int(48 * Rnd) + 1

For j = 1 To 48

If t = Tal(j) Then
GoTo Om 'tjekker for dublett
End If

Next

nr = nr + 1
streng = streng + Format$(Trim$(Str$(t)), "00") + " "
If nr = 6 Then
Print #1, streng
streng = Empty
nr = 0
End If

Next

min streng undg�r alligevel ikke at f� dubletter alts� to ens tal.
Hvad er det lige jeg g�r forkert her...!

mvh

Per Juul Larsen

Per Juul Larsen

tak for hurtigt svar mvh