Router forsvundet

Per Andreasen

Hej.
Jeg har en TP-Link N900 med modelbetegnelse TL-WDR4900, som jeg altid har været glad for. Jeg kan pludselig ikke længere tilgå den på IP, hvad jeg har kunnet før. Jeg kan pinge den, og jeg kan se den i fx Advanced IP Scanner, og den har local IP 192.168.0.2 da jeg bruger den som accesspoint, og min "hovedrouter" har 192.168.0.1, men jeg kan ikke tilgå den i en browser, hverken med IP eller med http://tplinkwifi.net. Jeg har samtidigt en netværksharddisk koblet på den, som jeg heller ikke kan få adgang til mere. Er der nogen, der kan hjælpe, ville jeg være meget taknemmelig.

På forhånd tak for hjælpen Per Andreasen

Per Andreasen

Jeg glemte at fortælle, at den stadig fungerer som trådløs accesspoint og kan bruges af mine enheder.
Mvh Per

Jacob Vind

Simpelt første step, har du prøvet at genstarte den? Er det din egen
router eller en du har fået fra en udbyder?

Hvordan tilgår du den normalt? http ?

mvh. Jacob