Hukommelsesproblemer

Erik Ginnerskov

En ældre mands hukommelse er desværre ikke, hvad den har været. Så jeg
må bede om lidt assistance:

Jeg har en bærbar med Vista og en stationær med Win7. Jeg kan godt huske
at definere deling på de aktuelle mapper. Men hvordan er det nu, jeg
definerer en hjemmegruppe, så de to computere kan se hinanden?

Det er så mange år siden, jeg sidst gjorde det, så ....

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk

Erik Ginnerskov

Den 06-11-2014 kl. 20:55 skrev Erik Ginnerskov:

> [...]
> definerer en hjemmegruppe, så de to computere kan se hinanden?
>
> Det er så mange år siden, jeg sidst gjorde det, så ....

Glem det, det er klaret.