Problemmer med mit Trådløse Netkort OS Win 7pro

Jørgen

. Jeg skriver til Jer, da trådløs gruppen åbentbart ikke bruges mere.

Problemmet er, at mit Trådløse Netkort simpelthen er alt for længe, om at få
identificeret min Netforbindelse der er "HomeBoks TDC" det tager op til 1/2
minut eller mere.
Når jeg derimod starter Computeren op i fejlsikker tilstand med net, ja så
er der forbindelse efter ganske få sekunder?
Det har ikke været sådan før, det er lige sket for et par dage siden, jeg
mener selv det er efter jeg downloadet nye driver fra LEVENO til minThinkPad
T420.
Jørgen

Jørgen.Andersen

"Jørgen" <30...@worldonline.dk> wrote in message
Efter jeg kørte dette Mallware program "HitmanPro", ja så åbner mit NetKort
op med det samme.
Så der har måske været noget junk installeret på Computeren? Hvem ved.