Netværksstien ikke fundet

Mr. Mox

Jeg har en stationær MEDION, to bærbare HP og ASUS som jeg en gang i mellem kan få til at virke i "netværk"
Med timers mellemrum kan jeg finde filer og flytte dem fra den ene eller den anden men ikke altid hver gang???

På min stationære MEDION i "Netværk" kan jeg oftest, men ikke altid, se de to andre, men det er ingen garanti for at jeg kan åbne dem. Jeg får så fejlmelding:
0x8007035,
men det gør mig ikke klogere! Jeg er 84 så forklar venligst på en simpel måde. Med tak og venlig hilsen Mr. Mox

PS. de er alle med Win 10 som jeg har haft et års tid, nu har jeg geninstalleret dem og så er der koks i det hele.

michell...@gmail.com