Netværk med data med begrænset data pr uge

martin....@gmail.com

Hejsa

jeg står og søger en løsning hvor man har mulighed at at opdele data på uge basis til et sommer hus

jeg har at simkort med 100Gb / md og en mobil router der så laver wifi

når den første hold lejere så kommer først på måneden kan de sagtens bruge 75-80 gb og så er der ikke data de næste lejere derfor søger jeg en løsning hvor jeg kan begrænse data til 25 gb pr uge

mvh martin

Ivan V. Klattrup

Den Tue, 16 Jun 2015 11:18:15 -0700 skrev martin.makholm:

> jeg står og søger en løsning hvor man har mulighed at at opdele data på
> uge basis til et sommer hus
>
> jeg har at simkort med 100Gb / md og en mobil router der så laver wifi

Har du kigget i opsætningen for den mobile router om der er mulighed for
at lave begrænsningen i den

Sørensen

Kan du ikke bestille en fast ADSL linie til huset og komme ud af
begrænsningerne.

ellers kan man næsten altid begrænse hastigheden på wifi, det vil nok
begrænse forbruget lidt

--
VH.
Sørensen

Anders Sørensen

Den 16/06/15 kl. 20.18 skrev martin....@gmail.com:
Hvis du har en LAN-port på mobilrouteren, kan du koble en anden router
med Gargoyle firmware på.
http://www.gargoyle-router.com/wiki/doku.php?id=supported_routers_-_tested_routers

Så kan du styre det i routeren.
http://www.gargoyle-router.com/wiki/lib/exe/detail.php?id=screenshots&media=screenshots:14_quotas.jpg

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.

martin....@gmail.com

ja jeg har ikke kunde finde noget brugbart har prøver flere moden og mobil routerer

martin....@gmail.com

nej desværre det er i sommer hus område og der er ingen kobber / fiber