Tilbageførsel af telefonsignal på nettet?

Erling Simonsen

Hej.
For år tilbage fik jeg en sådan "dims" af TDC, som billedet viser:

https://www.dropbox.com/s/zyw0ieh44oaucxy/dims.JPG?dl=0

Jeg kan også mindes, at jeg brugte den, da jeg havde et
internet-abonnement hos Fullrate, hvor man kunne føre telefon-
signalet tilbage på linien med denne, så man kunne bibeholde
et par telefoner på de gamle stik rundt omkring i huset.

Jeg kan desværre ikke huske, hvordan den skal forbindes.
Jeg har nemlig en ven, der har et Fullrate abonnement -
han ville gerne have sine telefoner tilbage på linien
i stedet for den ene, han har på Fullrates router.

Er der nogen, der ved, hvor den skal forbindes?

På forhånd tak.

mvh
Erling

Erling Simonsen

Det ser ikke ud til, at linket virker, så prøver igen:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/29041152/dims.JPG

mvh
Erling

Sørensen

Modem på ADSL og telefonlinie fra modem på "inst"

--
VH.
Sørensen

Erling Simonsen

Tak for info.
Det regnede jeg også med, men det er mere end 5 år siden, jeg brugte
den selv, så kunne ikke huske det.
mvh
Erling