Re: Netværkskort til PC stået af ?

Jakob Bohm

On 24-12-2014 15:47, Jet wrote:
> LAN-Routeren der også har WiFi, slukkede og tændte efter ca 3 minutter ?
> fjernede LAN-kabel fra Routeren til PC og så virkede WiFi igen, heldigvis har jeg et WiFi kort som var sat i PC stadionær, men ikke tilsluttet. Det gjorde jeg og nu virker PC igen.
> Netværkskortet LAN hedder Realtek PCie GBE controller og svjv. er det indbygget i ASUS bundkortet.
> Jeg må nok regne med at PC årgang 2007 er ved at være færdig ?

Godt nytår, håber du har haft en glædelig jul.

Hvis ethernet-stikket er loddet direkte på bundkortet er det nok ikke
lige til at reparere. Og ja, 2007 er nok ved at være udenfor garantien.

Men hvis du har et ledigt PCI eller PCI-express slot kan du bare købe
et løst netkort og sætte i, og så sætte dit OS op til at bruge det nye
kort i stedet.

Desuden kan man jo altid tænke på hvor meget a PC-en det kan betale sig
at genbruge, eller om det er billigere at købe en ny i tilsvarende
kvalitet.

Enjoy

Jakob
--
Jakob Bohm, MSc.Eng., I speak only for myself, not my company
This public discussion message is non-binding and may contain errors