Datatab!?

Hans Henrik Hansen

Tidligere på aftenen ledte jeg efter en fil i min 'Dokumenter'-mappe,
hvorpå jeg lukkede mappen.

Få minutter senere ville jeg genåbne mappen - men den var forsvundet fra
'Finder'-vinduet!?

I Time Machine åbnede jeg et tidligere 'Finder'-vindue' (med
'Dokumenter'-henvisningen synlig) og valgte 'Gendan'.

Det tog ca. et minut at gendanne indholdet (21 GB) - og noget længere
tid (10 - 15 minutter) at upolade indholdet til 'skyen'.

Nu ser alt ud til at være, som det var(?) Men jeg fatter ikke, hvorledes
dataene pludselig kunne 'forsvinde'???

--
med venlig hilsen,
Hans

Hans Henrik Hansen

Så skete det igen! :(

Denne gang var det henvisningen til min brugermappe, der pludseligt
forsvandt fra 'Finder'-vinduet!??