Stor issue kan ikke oplåse forenklet adgang på Ipad..

addre...@invalid.invalid

Stort problem, knægten legede med programmet "counting bears" på min ipad
med nyeste IOS. Jeg havde aktiveret "forenklet adgang" for han ikke surfer
rundt i alle apps.

Men nu kan jeg sateme ikke låse den op igen. Når jeg trykker på "home"
knappen får jeg beskeden at forenklet adgang er aktiveret så jeg skal
trykke 3 gange på home, gør jeg det sker der INTET...

Det er da noget af et issue. Jeg har ventet 30 min og prøvet igen, ingen
effekt, jeg har googlet og ingen løsning fundet.

Hvis nogen kan knække den hører jeg MEGET gerne om det .

Jakob

Soeren Friberg

Den 08/12/12 09.24, addre...@invalid.invalid skrev:
> Stort problem, knægten legede med programmet "counting bears" på min ipad
> med nyeste IOS. Jeg havde aktiveret "forenklet adgang" for han ikke surfer
> rundt i alle apps.

Har ikke svaret, men det er grunden til at mine 3 børn aldrig fik lov at
lege/spille på maskiner, der blev brugt til noget fornuftigt i sin tid ;-)

--
Soeren Friberg
http://fotofriberg.dk

addre...@invalid.invalid

Soeren Friberg <hushovm...@msn.com> wrote:

> Har ikke svaret, men det er grunden til at mine 3 børn aldrig fik lov at
> lege/spille på maskiner, der blev brugt til noget fornuftigt i sin tid ;-)

Det er vist det man kalder salt i såret...

Det er for hel.... da en Apple funktionalitet der er kommet med sidste IOS,
damn håber nogen kan hjælpe.

MVH

Jakob

Thomas von Hassel

Sjældnt brugt Guided Access .. men har du prøvet bare at dræbe enheden,
slukke den, starte igen ?

Henrik

Hvor ligger Forenklet adgang? Lyder som noget jeg kan bruge (:

H.

jagge

Thomas von Hassel <tho...@elements.dk> wrote:

Det kan man ikke, hele pointen er at man sætter en kode der gør at man
kun kan agere i den valgte app. Man disabler også alle knapper så man
ikke kan hoppe ud. Det er i princippet skide smart, og en funktionalitet
jeg har efterspurgt længe. Det er "kiosk mode" til Ipad der gør at den
er fantastisk til undervisning, museumsbrug etc. MEN det skal fandeme
virke og nu er jeg landet i en gorgisk knude hvor jeg ikke kan hoppe ud.

Måden man gør det på når det virker er at trykke 3 gange på "home" i
træk, så kommer man til det vindue hvor man via sit password kan springe
helt ud. Her sker der bare ingenting og så er man sgu på den.

Jeg har lige prøvet at koble til macen og det kunne jeg så den tog en
fuld backup det er da altid noget MEN ikke en løsning, suk.

Så indtil videre vil jeg da anbefale at man holder nallerne fra den.

MVH

Jakob

jagge

<Henrik> wrote:

> Hvor ligger Forenklet adgang? Lyder som noget jeg kan bruge (:

Ja det er en super måde at dræbe sin enhed på. Nu jeg tænker over det er
det også en super måde at lave vildt meget rav i den på en lånt enhed
men jeg mener man skal bruge master pasword for at aktivere
funktionaliteten i det hele taget.

Du finder den under systemindstillinger -> generelt -> tilgængelighed ->
forenklet adgang

YOU HAVE BEEN WARNED

mvh

Jakob

Thomas von Hassel

Ja, ok, alm. sluk virker ikke. Jeg mener hold Home + Power nede og
genstart den på den hårde måde. Når den er så er tilbage så prøv om du
kan komme ud af Guided Access

/thomas

Hans Kruse

Jeg prøvede den feature og triple clicker på home knappen så kommer der
en kode man har sat ved aktiveringen og derefter tryk på END (eller
formentlig afslut på dansk). Så det virker hos mig.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Henrik

Hvilken version iOS kører den?

H.

Henrik

Har fundet det, men der står intet om hvordan man slår det fra?!

H.

Hans Kruse

On 2012-12-09 03:16:29 +0000, Henrik, Silkeborg
Jo, det gør der…du triple clicker og indtaster den kode du har valgt og
trykker på afslut/END.

Henrik

Hans Kruse <hans_...@hotmail.com> wrote:

> Jo, det gør der…du triple clicker og indtaster den kode du har valgt og
> trykker på afslut/END.

Ok, prøver det lige af...

H.

marzia...@gmail.com

Har samme problem! Please hjælp mig!!

jagge

<marzia...@gmail.com> wrote:
> Har samme problem! Please hjælp mig!!

Hey

Løsningen er at du tvangsslukker enheden. Kan ikke lige huske hvordan.

MVH

Jakob

katrin...@live.dk

Jeg havde samme problem, men fandt ud af, at hvis man holder lås+hjem knappen inde, og "tvangsslukker" enheden, så går den ud af det:-)

jako...@gmail.com

Jeg køre ios 7.1.1 og der kom dette problem så også det første jeg gjorde var at gøre som du havde forslået, men det virkede ikke. Jeg var i panik. Men så fandt jeg løsningen hvis det ikke virker med at reboote.

1: genstart ipad/iphone/ipod touch
2: når du ser din lockscreen igen så skynd dig at genstarte igen
3: OG DET ER SÅDAN MAN GØR DET(-:

jako...@gmail.com

Mvh. Jakob :-D

monalar...@gmail.com

Løsningen for mig blev også at tvangs- lukke Ipad med Home og Sluk knap nede samtidig.
Mvh
Morten

mjo...@gmail.com

Når man tvangslukker ipad med at samtidligt holder sluk og home i 10 sek så kommer ipad op igen men den igen hopper i forenkelt tidstand, ha ha. Men det er rigtigt man skal når hutigt slukker den igen i første sekund når den kommer op fra tvangslukning så glemmer ipad at gå i forenkelt tilstand. Nu er der en bagatel at hoppe i instillinger og slog forenkelt tilstand fra.

Yusuf Cetin

Man kan også bruge face-id ved at trykke på sluk knappen 2 gange. Har lige haft problemet med min iPhone 12 pro.