Ekstra ikoner i Dock?

Hans Henrik Hansen

Nu og da vises et ekstra ikon i Dock'en, fx. et 'Mail' ikon med et
stiliseret 'tablet-symbol' i øverste højre hjørne - eller et tilsvarende
'Safari' ikon.
Hvis jeg placerer markøren over ikonet, vises teksten 'Mail fra iPad'
el. tilsv.
(Det optræder på en '24 inch, M1, 2021').

Oplever andre det samme?

Det forekommer svært at se 'nytten'...kan det mon fjernes??

--
med venlig hilsen, Hans

Niels P Sønderskov

søndag den 19. december 2021 kl. 12.47.23 UTC+1 skrev Hans Henrik Hansen:
> [...]
> el. tilsv.
> (Det optræder på en '24 inch, M1, 2021').

Det har jeg ikke oplevet på min MacBook, men jeg bruger nu også sjældent dock.
--
Niels P Sønderskov

Jesper Lillesø

Du kan læse om HandOff her: https://support.apple.com/da-dk/HT209455

Det har været en del af MacOS iOS siden 2014: https://www.imore.com/handoff

Hans Henrik Hansen

Mange tak - jeg synes kun, jeg har oplevet det i kortere tid...måske har
jeg uforvarende ændret en indstilling på iPad eller iMac(?).

Men nu har jeg fravalgt 'Handoff' på iMac - så dermed skulle mit
'problem' være løst! :)