Usynlig mus??

Hans Henrik Hansen

Hvis jeg i 'Systemindstillinger'/'Mus' vælger 'Indstil Bluetooth mus',
får jeg meddelelsen: "Ingen mus fundet"??:

https://imgur.com/a/ndltjlF

--
med venlig hilsen,
Hans

Lyrik

Den 01.08.2021 kl. 18.31 skrev Hans Henrik Hansen:
> Hvis jeg i 'Systemindstillinger'/'Mus' vælger 'Indstil Bluetooth mus',
> får jeg meddelelsen: "Ingen mus fundet"??:
>
> https://imgur.com/a/ndltjlF
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg købte tre mus der ikke forbandt via Bluetooth. Så fandt jeg en der
kan!" Logitech Pebble M350"! Den virker hvergang!

jenserik

Hans Henrik Hansen

OK - men min mus melder 'Tilsluttet' i kontrolpanelet
'Systemindstillinger'/'Bluetooth'!??...og den VIRKER!

Lyrik

Skrev du ikke?: Hvis jeg i 'Systemindstillinger'/'Mus' vælger 'Indstil
Bluetooth mus', får jeg meddelelsen: "Ingen mus fundet"??:

jeg opfattede det som en bluetooth mus som ikke forbandt ligesom de tre
mus jeg prøvede?

jenserik

Hans Henrik Hansen

I kontrolpanelet 'Systemindstillinger'/'Bluetooth' er den benævnt 'Magic
Mouse'; men da den er trådløs (og fungerer!), går jeg ud fra, den må
være baseret på BT!?