Fjerne HD partition?

Hans Henrik Hansen

På min tidligere iMac HD havde jeg et installationsprogram "Install
macOS High Sierra ".

Da jeg 'bulk-overflyttede' data til nuværende HD, slap disse ca. 20 MB
med i processen!

Jeg har selvsagt intet at bruge programmet til på min nuværende iMac -
men nu kan jeg ikke slippe (helt) af med det igen!:

Jeg har slettet indholdet - tror jeg nok - men partitionen vises fortsat
på skrivebordet (og i 'Diskværktøj'), hvilket er en smule 'irriterende'.

Er det mon muligt at fjerne de sidste reminiscenser permanent?

--
med venlig hilsen, Hans