On 30 Maj, 22:36, Martin Sørensen <
mar...@algarveaway.com> wrote:
> On May 30, 7:58 pm,
tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > Langgaard <
langga...@klarupnet.dk> wrote:
> > > On 30 Maj, 15:39, Martin Sørensen <
mar...@algarveaway.com> wrote:
> > > > Hej;
>
> > > > Jeg kan "arve" en iPhone 3GS fra min kone men er nødt til at unlocke
> > > > den for at bruge en lokal SIM i stedet for den fra Swisscom den kom
> > > > med.
>
> > > > Nogen erfaringer, hvad skal jeg være opmærksom på? Jeg er ikke
> > > > voldsomt interesseret i jailbreak som sådan, men det lader til at være
> > > > en nødvendig del af proceduren.
>
> > > Er der ikke mulighed for at få den låst op på regulær vis hos
> > > Swisscom, jeg kender dog ikke deres regler/betingelser.
>
> > Det vil også være mit bud. Du kan godt få den låst op på anden vis, men
> > så er du for evigt nervøs ved f.eks. updates om den låser sig selv igen,
> > eller værre, bliver "bricket"
>
> > /thomas
>
> Dek kan sikkert lade sig goere. Men i Schweiz er de laast i 2 aar, og
> der er vist 18-20 maaneder til at det udloeber. Lang historie...
>