Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Erfaringer med at unlock'e iPhone 3GS

7 views
Skip to first unread message

Martin Sørensen

unread,
May 30, 2012, 9:39:49 AM5/30/12
to
Hej;

Jeg kan "arve" en iPhone 3GS fra min kone men er nødt til at unlocke
den for at bruge en lokal SIM i stedet for den fra Swisscom den kom
med.

Nogen erfaringer, hvad skal jeg være opmærksom på? Jeg er ikke
voldsomt interesseret i jailbreak som sådan, men det lader til at være
en nødvendig del af proceduren.

mvh

Martin

Langgaard

unread,
May 30, 2012, 10:15:30 AM5/30/12
to
Er der ikke mulighed for at få den låst op på regulær vis hos
Swisscom, jeg kender dog ikke deres regler/betingelser.

--
Langgaard

Thomas von Hassel

unread,
May 30, 2012, 1:58:52 PM5/30/12
to
Det vil også være mit bud. Du kan godt få den låst op på anden vis, men
så er du for evigt nervøs ved f.eks. updates om den låser sig selv igen,
eller værre, bliver "bricket"

/thomas

Martin Sørensen

unread,
May 30, 2012, 4:36:22 PM5/30/12
to
On May 30, 7:58 pm, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
Dek kan sikkert lade sig goere. Men i Schweiz er de laast i 2 aar, og
der er vist 18-20 maaneder til at det udloeber. Lang historie...

Er der nogen voldsom ulempe ved at undlade opdateringer?

De vigtigste funktioner for mig er kalender, mail, sms og saa noget
saa eksotisk som tale :-)

mvh

Martin

Thomas von Hassel

unread,
May 31, 2012, 5:37:07 AM5/31/12
to
Hvis ikke det er features så er det sikkerhedsopdateringer og
kompatibilitet med diverse app's


/thomas

P.J.Berg

unread,
May 31, 2012, 6:21:50 AM5/31/12
to
Her er enkleste måte å 'JailBreak' om ikke annet:
http://greenpois0n.com/

'Unlock' må du søke etter.

J.

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/

--- Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to ne...@netfront.net ---

Langgaard

unread,
May 31, 2012, 7:00:19 AM5/31/12
to
On 30 Maj, 22:36, Martin Sørensen <mar...@algarveaway.com> wrote:
> On May 30, 7:58 pm, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:
> > > On 30 Maj, 15:39, Martin Sørensen <mar...@algarveaway.com> wrote:
> > > > Hej;
>
> > > > Jeg kan "arve" en iPhone 3GS fra min kone men er nødt til at unlocke
> > > > den for at bruge en lokal SIM i stedet for den fra Swisscom den kom
> > > > med.
>
> > > > Nogen erfaringer, hvad skal jeg være opmærksom på? Jeg er ikke
> > > > voldsomt interesseret i jailbreak som sådan, men det lader til at være
> > > > en nødvendig del af proceduren.
>
> > > Er der ikke mulighed for at få den låst op på regulær vis hos
> > > Swisscom, jeg kender dog ikke deres regler/betingelser.
>
> > Det vil også være mit bud. Du kan godt få den låst op på anden vis, men
> > så er du for evigt nervøs ved f.eks. updates om den låser sig selv igen,
> > eller værre, bliver "bricket"
>
> > /thomas
>
> Dek kan sikkert lade sig goere. Men i Schweiz er de laast i 2 aar, og
> der er vist 18-20 maaneder til at det udloeber. Lang historie...
>

Hvis du har tilknytning til Schweiz, så sælg telefonen der, og køb en
anden brugt ulåst 3GS her i Danmark, det stunt burde koste gratis, og
du kan nyde din iPhone i fulde drag:-)

--
Langgaard

P.J.Berg

unread,
Jun 4, 2012, 7:25:30 PM6/4/12
to
On Wed, 30 May 2012 15:39:49 +0200, Martin Sørensen
<mar...@algarveaway.com> wrote:

Her er hva du trenger:
http://www.engadget.com/2012/06/04/ultrasn0w-unlock-iphone-4-3gs-ios-5-1-1/

Langgaard

unread,
Jun 5, 2012, 4:28:35 AM6/5/12
to
On 5 Jun., 01:25, "P.J.Berg" <inva...@invalid.com> wrote:
> On Wed, 30 May 2012 15:39:49 +0200, Martin Sørensen
>
> <mar...@algarveaway.com> wrote:
> > Hej;
>
> > Jeg kan "arve" en iPhone 3GS fra min kone men er nødt til at unlocke
> > den for at bruge en lokal SIM i stedet for den fra Swisscom den kom
> > med.
>
> > Nogen erfaringer, hvad skal jeg være opmærksom på? Jeg er ikke
> > voldsomt interesseret i jailbreak som sådan, men det lader til at være
> > en nødvendig del af proceduren.
>
> > mvh
>
> > Martin
>
> Her er hva du trenger:http://www.engadget.com/2012/06/04/ultrasn0w-unlock-iphone-4-3gs-ios-...
>
> J.

Ja, det er meget godt med en unlock, men man skal så bruge telefonen
med de begrænsninger det giver:-)

God Grundlovsdag.

--
Langgaard

0 new messages