La...angsom 'sky'!?

Hans Henrik Hansen

Feb 10, 2024, 6:12:58 AMFeb 10
Jeg har i de senere dage overført et antal billeder via 'Fotos'-app'en,
ialt fire mapper à ca. 250 filer.

De første to mapper blev straks synlige fra mine øvrige enheder (to
iPpads + én iMac), men de seneste to (overført i går aftes (fredag))
forbliver usynlige!?

Jeg har konsulteret Apple Support, som ikke havde nogen umiddelbar
forklaring/løsning - men som oplyste, at der kunne gå op til 72 timer,
før (alle) data var overført

Har nogle af jer andre lignende erfaringer?

--
med venlig hilsen,
Hans

Niels P Sønderskov

Feb 12, 2024, 3:48:05 PMFeb 12
Nej, men jeg synkroniserer også kun (automatisk) enkelte fotos ad gangen.

--
Niels P Sønderskov

Hans Henrik Hansen

Feb 17, 2024, 4:46:41 PMFeb 17
OK - jeg har 'luftet' problemet i Apple Community, se evt. her:

https://discussions.apple.com/thread/255473143?sortBy=best

Derudover har jeg tre gange talt med 'support': Det ser ud til at være
noget af en jungle at forsøge sig med 'Delte album' - kan man klare sig
med 'Mine album' (og evt. deling via iCloud), går alt tilsyneladende en
hel del lettere!