Ikon med "Overførsel" - hvordan genskaber jeg den?

Per Falkjær

Jeg fumlede bare en lille smule og så røg ikonen med "overførsel" over i
papirkurven. Ingen problem - tænkte jeg - den trækker jeg bare tilbage -
men den var bare ikke i papirkurven.

Hvordan får jeg denne nyttige ikon tilbage?

mvh - Per

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100721

Per Falkjær <pe...@mail.dk> writes:

Find den i dit "hjem" og træk Overførslers-folderen over på dokken.

Niels Jørgen Kruse

Per Falkjær <pe...@mail.dk> wrote:

> Jeg fumlede bare en lille smule og så røg ikonen med "overførsel" over i
> papirkurven. Ingen problem - tænkte jeg - den trækker jeg bare tilbage -
> men den var bare ikke i papirkurven.

Det kan ske hvis man har lidt for travlt med at tømme overførselsmappen.
Mappen er dog ikke slettet, kun henvisningen fra docken.

Find overførselsmappen i din brugermappe og træk den ned i docken på sin
gamle plads.

Per Falkjær

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100721 skrev:

> Find den i dit "hjem" og træk Overførslers-folderen over på dokken.

Kære Thorbjørn og Niels,
Tusind tak for jeres hurtige hjælp.
mvh - Per

Emma Lukke Jensen

Hvor finder jeg "hjem"?

Niels Jørgen Kruse

Emma Lukke Jensen <emma...@gmail.com> wrote:

> Hvor finder jeg "hjem"?

Indholdsoversigt skal være vist i et Finder vindue. (Ændres i Oversigt
menuen.)

Hus-symbolet med dit brugernavn er "hjem".

Emma Lukke Jensen

Kan ikke finde noget hussymbol med mit brugernavn

Niels P Sønderskov

mandag den 15. maj 2023 kl. 21.20.15 UTC+2 skrev Emma Lukke Jensen:

> Kan ikke finde noget hussymbol med mit brugernavn

Det er da altid sjovt med sådan nogle 13 år gamle problemer her på Usenet 🙂
Det hedder 'Overførsler', som er en mappe i Finder. Find den der og dobbelttryk, hvorefter du vælger 'Vis i dock'. Hokus pokus - keine Hexerei 🤣
Hussymbolet og brugernavnet ser du også i Finder, men det er en mappe på samme niveau, så dér finder du ikke 'Overførsler'.
--
Niels P Sønderskov

Thomas Corell

16/05-23 19:24, Niels wrote:

> Det er da altid sjovt med sådan nogle 13 år gamle problemer her på
> Usenet 🙂
> ..

Emma spurgte 11. Maj 2023. Så helt gammelt er spørgsmålet, der besvares,
vel ikke.

--
All religions are like different cars all moving in the same direction.
People who don't see it have no light in their hearts.

Niels P Sønderskov

onsdag den 17. maj 2023 kl. 10.06.34 UTC+2 skrev Thomas Corell:

> Emma spurgte 11. Maj 2023. Så helt gammelt er spørgsmålet, der besvares,
> vel ikke.

Jo da, men Emma kørte videre på en tråd om det samme (?) fra 2010.
--
Niels P Sønderskov

Thomas Corell

Internettet glemmer aldrig/intet :-)

--
Focus, not on the rudenesses of others,
not on what they've done or left undone,