Fejl på søgning i mail (på OSX)

Robert Piil

Jeg kan pludselig ikke søge i mine mails på min Mac. Heller ikke smarte
postkasser, VIP-kontakter etc. virker længere.

De samme ting fungerer fint på samme mailkonti (IMAP) på iPad og iPhone.

Forslag til hvad der er galt eller hvordan jeg kan debugge?

--
Robert Piil
http://piil.org/

Robert Piil

Den 21/10-15 kl. 20:46 skrev Robert Piil:
> [...]
>
> De samme ting fungerer fint på samme mailkonti (IMAP) på iPad og iPhone.
>
> Forslag til hvad der er galt eller hvordan jeg kan debugge?

...nå ja, symptomet er at der ikke kommer noget frem overhovedet når jeg
skriver en tekst i søgefeltet

Robert Piil

Den 21/10-15 kl. 21:41 skrev Robert Piil:
Ah, efter at have sat ny disk i, troede spotlight ikke at den måtte søge
på den nye disk. Nu har jeg slettet den fra undtagelserne, og så virker
det forhåbentlig igen, når spotlight har re-indexseret.

Tilde Jensen

Hej Robert,
Tak for at dele! Jeg havde samme problem, som nu endelig er løst takket være din hjælp! :)
Vh Tilde