Fra min gamle iPad til min nye

Hans Houmøller

Jeg har netop startet min nye iPad for første gang uden at gøre det fra en kopi fra iCloud for at undgå at få en masse apps og andet med over, jeg ikke skal bruge.

Det fungerede fint bortset fra, at "Beskeder" og "Adgangskoder" nu ikke ligger på den nye.

Kan jeg på en eller anden måder få det kopieret det fra den gamle og lagt ind på den nye, eller skal jeg begynde forfra og sætte den nye op gennem en sikkerhedkopi fra iCloud?
Mvh, Hans

Niels P Sønderskov

Beskeder er der nok ikke så meget at gøre ved; ligesom Mette Frederiksens slettede ;) men hvis du skulle få brug for noget, kan du måske bare tage et kig på den gamle?
Jeg bruger selv Hovednøglering til at huske adgangskoder, og den burde også fungere på den nye. Kræver selvfølgelig at du har brugt den.
--
Niels