Hjælp til søgning, please

Kurt Hansen

Jeg har et eksternt drev med mapper fra <299> til <917> (med enkelte
huller). Jeg vil gerne lave en søgning på hvilke af dem der IKKE
inderholder en under-undermappe der hedder <flac> under mappen <Soundfiles>.

Altså: .....<Soundfiles><flac>

Desværre er der også nogle under-undermapper som er navngivet
<Lydfiler>. Kan man, på een eller anden måde, søge på hele drevet efter
alle under-undermapper der IKKE indeholder en der hedder <flac>?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

steen bondo

On Sunday, 28 November 2021 at 08:25:54 UTC+1, Kurt Hansen wrote:

> Kan man, på een eller anden måde, søge på hele drevet efter
> alle under-undermapper der IKKE indeholder en der hedder <flac>?

Har lige prøvet et lignende søg her, både med og uden Xtrafinder. Et NOT med store bogstaver foran: NOT flac

Kurt Hansen

Tak for svaret. Hvilket program bruger du til at søge med? Finder?

Kurt Hansen

Jeg har kigget på Xtrafinder, men det er tilsyneladende til Monterey.

steen bondo

On Monday, 29 November 2021 at 06:08:45 UTC+1, Kurt Hansen wrote:

> Tak for svaret. Hvilket program bruger du til at søge med? Finder?

Direkte i Finder, ja.

steen bondo

On Monday, 29 November 2021 at 06:55:07 UTC+1, Kurt Hansen wrote:

> Jeg har kigget på Xtrafinder, men det er tilsyneladende til Monterey.

Ork nej - bare hent den. Der ligger flere installationssæt i samme pakke. :-)

Kurt Hansen

Ja, men hvordan installeres den? I den instruktion der ligger i mappen
står der: Disable System Integrity Protection.

Hvad betyder det på dansk? Jeg har High Sierra 10.13.6 på dansk.

steen bondo

https://www.google.com/search?q=disable+system+integrity+protection+high+sierra