Slettet dokument

Hans Houmøller

Jeg havde skrevet et dokument i Pages, gemt det på skrivebordet på min iMac og sendt det til min egen mailadresse.
Jeg flyttede dokumentet fra skrivebordet til skraldespanden og tømte den, og efterfølgende kunne jeg ikke åbne dokumentet i indbakken i min mail, hvor der kommer en besked om, at “Dokumentet utilgængeligt. Ejeren er stoppet med at dele, eller du har ikke tilladelse til at åbne.”
Kan man genskabe sådan et dokument og hvordan?
Hans

Michael Corfitsen

Hej.

Du kunne måske prøve på nyhedsgruppen <macnyt.dk/forum>

mvh Michael C.