Bluetooth problem

Hans Henrik Hansen

Min iMac (M1) har genopladelig mus og tastatur.

Efter opladning af musen kunne den ikke forbinde til computeren! :(

Til alt held har jeg en usb-mus i skabet, så med den kunne jeg igen
styre markøren.

Med det formål at få den trådløse mus reaktiveret valgte jeg at
genstarte computeren - hvorefter tastaturet heller ikke kunne forbinde
og jeg derfor ikke kunne logge ind!

Efter omkring et minut blev tastaturet spontant 'aktivt', og nu ser det
hele ud til at virke som tilforn(?).

Alt i alt dog en noget ubehagelig og foruroligende start på søndagen!

--
med venlig hilsen,
Hans

Lyrik

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg har BT tastatur som det lykkes at få til at fungere, dog ikke fra
opstart. BT mus har jeg opgivet, den svigter for tit. Jeg bruger USB
radiomus. MENY har dem til 49,-kroner.

jens

Hans Henrik Hansen

Lyrik <jenser...@gmail.com> wrote:

> Jeg har BT tastatur som det lykkes at få til at fungere, dog ikke fra
> opstart. BT mus har jeg opgivet, den svigter for tit. Jeg bruger USB
> radiomus. MENY har dem til 49,-kroner.

OK - jeg har (til hændelsen indtraf) brugt de medfølgende trådløse
enheder siden 2010...uden problemer af denne art; men jeg har altså også
en USB-mus at falde tilbage på, når nøden er størst!

Jeg har talt med Apple support, som anbefalede at prøve at afbryde
computerens nettilslutning, såfremt problemet skulle opstå igen.