Jeg har en PC ven der gerne vil chatte med mig (hvor dejligt) via webcam og
Net Meeting. Mig bekendt ka man ikke bruge NM på Mac'en. Hvad kan jeg gøre
for at få dette til at virke.
Jeg skal lige sige at jeg endnu ikke har købe et webcam. Hvilket bør jeg
vælge? Nogen der har erfaringer i dette?
Dan
> Jeg har en PC ven der gerne vil chatte med mig (hvor dejligt) via
> webcam og Net Meeting. Mig bekendt ka man ikke bruge NM på
> Mac'en. Hvad kan jeg gøre for at få dette til at virke.
Hvis du kører OS X er en løsning måske at installere Gnome
Meeting. Har ikke prøvet, men forestiller mig at det er muligt med
Fink.
-j
--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: 27. september 2003.
> Dan Henriksen <d...@1way2print.net> writes:
>
>> Jeg har en PC ven der gerne vil chatte med mig (hvor dejligt) via
>> webcam og Net Meeting. Mig bekendt ka man ikke bruge NM på
>> Mac'en. Hvad kan jeg gøre for at få dette til at virke.
>
> Hvis du kører OS X er en løsning måske at installere Gnome
> Meeting. Har ikke prøvet, men forestiller mig at det er muligt med
> Fink.
Jeg bruger både 9 (gammel PowerMac) og OSX - mest OSX
Dan
Du skal have fat i ohphoneX, den er ganske gratis og NetMeeting
kompatibel.
http://xmeeting.sourceforge.net/ohphoneX-docs/ohphoneX.html
--
The trouble with the global village are all the
global village idiots. - Paul Ginsparg.
> Du skal have fat i ohphoneX, den er ganske gratis og NetMeeting
> kompatibel.
>
> http://xmeeting.sourceforge.net/ohphoneX-docs/ohphoneX.html
Findes der noget lignende til prć-X ?
--
mvh.
Mogens Thyregod
mailto:mo...@galnet.dk
http://www.mothsoft.dk
> Bitbucket <bitb...@devnull.invalid> wrote:
>
>
> > Du skal have fat i ohphoneX, den er ganske gratis og NetMeeting
> > kompatibel.
> >
> > http://xmeeting.sourceforge.net/ohphoneX-docs/ohphoneX.html
>
> Findes der noget lignende til præ-X ?
Efter sigende skulle iVisit være NetMeeting kompatibel.
> Du skal have fat i ohphoneX, den er ganske gratis og NetMeeting
> kompatibel.
Har du nogle praktiske erfaringer med den? Jeg er lidt interesseret i at
prøve den...
--
Med venlig hilsen
Lars Kr. Sørensen
musiker og musikpædagog
Dan