> Var det noen som talte?
> Utrolig produktiv herre! :-)
til gengæld holder han lange pauser .. alt i alt kommer det ud på ét ;)
/thomas
> Var det noen som talte?
> Utrolig produktiv herre! :-)
Ja, og det hjalp mig lige til at tage en beslutning.
(Forerunner 50, med pulsmåler og løbepod, Zitech, 999,- kr.).
Tak for hjælpen.
--
Med venlig hilsen
Flemming Rubini
E-post: brug reply for at få korrekt adresse.
Det kan være Mortens trådløse AP man ser i Figur 2, side 33, en artikel
om trådløse netværk af Mads Ølholm i Alt om Data nr 15, som udkom til
abonnenter i dag.
På illustrationen, fra Windows XP oversigten over trådløse netværk i
nærheden - der hvor Ølholm bor? kan man se en SSID der hedder
"reippuert".
--
2GB RAM should be enough for anyone.
> Var det noen som talte?
> Utrolig produktiv herre! :-)
Det kommer lidt i ryk... gad ikke træne og usenettede istedet. Der kan
jo godt gå et par mdr før jeg skriver igen.
--
mvh. Morten Reippuert Knudsen
"Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?"
> Det kan være Mortens trådløse AP man ser i Figur 2, side 33, en artikel
> om trådløse netværk af Mads Ølholm i Alt om Data nr 15, som udkom til
> abonnenter i dag.
>
> På illustrationen, fra Windows XP oversigten over trådløse netværk i
> nærheden - der hvor Ølholm bor? kan man se en SSID der hedder
> "reippuert".
det er højst sansynlig min.
> On 2008-10-13 16:13:12 +0200, see_si...@mac.com.invalid (Jon) said:
>
> > Var det noen som talte?
> > Utrolig produktiv herre! :-)
>
> Det kommer lidt i ryk... gad ikke træne og usenettede istedet. Der kan
> jo godt gå et par mdr før jeg skriver igen.
Men gjennomsnittlig blir jo det to-tre innlegg pr dag eller noe slikt.
> On 2008-10-13 16:13:12 +0200, see_si...@mac.com.invalid (Jon) said:
>
> > Var det noen som talte?
> > Utrolig produktiv herre! :-)
>
> Det kommer lidt i ryk... gad ikke træne og usenettede istedet. Der kan
> jo godt gå et par mdr før jeg skriver igen.
Så er du altså i god form nu?
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark
> In article <Xns9B36DA00C6C1...@130.225.247.90>,
> Axel Hammerschmidt <hl...@hotmail.com> wrote:
>
> > Det kan være Mortens trådløse AP man ser i Figur 2, side 33, en artikel
> > om trådløse netværk af Mads Ølholm i Alt om Data nr 15, som udkom til
> > abonnenter i dag.
> >
> > På illustrationen, fra Windows XP oversigten over trådløse netværk i
> > nærheden - der hvor Ølholm bor? kan man se en SSID der hedder
> > "reippuert".
>
> Godt nok hæftigt spottet det der!
>
> Hatten af :-)
Det er sådan en sport vi har her i gruppen. Jeg har også engang set Karl
Antz i rulleteksterne til en Pixar-film og Jesper Gylling på cykel på
Strandvejen.
<snip>
> ... og Jesper Gylling på cykel på Strandvejen.
I Alt om Data :-?
--
.rotinom siht edisni deppart m'I !PLEH
> Henrik Münster <hen...@muenster.dk> wrote:
>
> <snip>
>
> > ... og Jesper Gylling på cykel på Strandvejen.
>
> I Alt om Data :-?
Næ, det blad har jeg vist ikke set i 10-15 år. Men han bor på
Strandvejen ikke mange hundrede meter fra mine forældre, så vidt jeg
ved. En dag (i 2005), så jeg en, der lignede ham. Hvorfor, ved jeg ikke,
for vi ved jo ikke, hvordan de andre ser ud her i gruppen. Der har vist
været nogle billeder fra MacBrugers møder nogle gange, hvor jeg har set
ham og visse andre her i gruppen.
Palle wrote:
> In article <1iorxl5.15pn43n1jz642fN%hen...@muenster.dk>,
> hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:
>
>> Jesper Gylling på cykel på
>> Strandvejen
>
> Havde han trådløst LAN med?
> :-)
Kunne jo være en sovende MB i rygsækken.:-))
mvh. Erik Richard
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Erik Richard Sørensen, Member of ADC, <mac-m...@Mstofanet.dk>
NisusWriter - The Future In Multilingual Text Processing - www.nisus.com
OpenOffice.org - The Modern Productivity Solution - www.openoffice.org
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fotogalleriet?
Jeg har skam osse mødt Jesper IRL. For nogle år siden købte jeg Birgitte
Behrendts G3 Gossamer, brugt. Den har jeg endnu. Desværre kan den ikke
køre OS X.
--
Those are my principles. If you don't like them I have others.
Nogenlunde, jeg overlede da sommerens alpetur langt bedre end sidste
år. Inden 1. Juli havde jeg strot set ingen km i benenes men nu pendler jeg
dagligligt mellem Gl Holte og Kgs Nytorv. èn måned med den slags var nok til
at klare sig ganske hæderligt i alperne.
Den sidste md har det dog knebet med at tage cyklen hver dag, især hvis
jeg kommer for sent ud af sengen og overbeviser mig selv om atjeg i bussen jo kan
jobbe over 3G og VPN (en usansynlig dårlig undskyldling)
Gad vide om han kan holde trit med en Arrivabus med trådløst internet OG
samtidig have overskud til faktisk at BRUGE det trådløse internet til noget?
Jeg går ud fra han ikke kan følge med et kystbanetog (og der er nok ikke
net i endnu).