Køb af M1?

Kurt Hansen

Hvor køber jeg billigst en iMac M1? Der er vel ikke forskel på
kvaliteten, men sikkert på service og garanti?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kurt Hansen

Den 27/06/2022 kl. 09.40 skrev Kurt Hansen:
> Hvor køber jeg billigst en iMac M1? Der er vel ikke forskel på
> kvaliteten, men sikkert på service og garanti?

Nå, jeg fik ikke brug for den alligevel, så pyt ....

Lyrik

Den 27-06-2022 kl. 09:40 skrev Kurt Hansen:
> Hvor køber jeg billigst en iMac M1? Der er vel ikke forskel på
> kvaliteten, men sikkert på service og garanti?
,,,,,,,,,,,,,,,

Den Blå avis?! dba.dk

jens

Lyrik

Den 28-06-2022 kl. 17:31 skrev Kurt Hansen:

> Nå, jeg fik ikke brug for den alligevel, så pyt ....

Så sir vi-pyt!
Det betyder ikke en dyt!
Kurt Hansens gamle skrot,
med tastaturet fuld af snot
Kan holde til Kurt Hansens "Porno-surf"!
Ingen grund til ny maskine
Kurt Hansen han må grine, for nu han har en chance
For at slippe for denne eksorbitante ekstravagance

jens