iMac

Ib

Feb 6, 2024, 9:27:29 AMFeb 6
Hej. I datterens firma har de 8 - 10 iMac der har nået en alder så de
trænger til udskiftning. Jeg er blevet spurgt om jeg vil se på det.
Det er ikke det store problem at gå ud og købe nogle nye, men de er så
med M processorer. Vil det give nogen problemer i forhold til de
printere og labelprintere der er tilsluttet? I forvejen synes jeg det er
problematisk at få printerne til at virke ordentlig og gnidningsfrit med
de iMac der er nu og de er sandsynligvis med Intel processoren,
Jeg hælder til at skifte til Windows PCer, det er jeg meget mere inde i,
men har I nogen input?
--
MVH
Ib

Niels Jørgen Kruse

Feb 7, 2024, 3:57:51 PMFeb 7
Dem, der satte det op i sin tid er ikke til at få fat i?

Hvis der er Mac'er der kører nyeste system, som bruger printerne, så
burde der ikke være problemer.

Hvis du ikke får svar her, så kan du prøve forum på macnyt.dk