Hvilken iPad skal jeg vælge?

Hans Houmøller

Jeg har en iPad Air 2, som er begyndt at virke slidt på både batteri og forskellige knapper og funktioner.

Derfor overvejer jeg at anskaffe en erstatning for den, men jeg synes markedet er noget uoverskueligt.

Min tvivl går på, om jeg har brug for en med Cell (altså med simkort), eller om det er ok uden, da jeg har en trådløs router og en iPhone, der kan dele internetforbindelse.

Jeg har kigget på en iPad 2021 Wi-Fi + Cell 64 GB og en tilsvarende, men på 256 GB, og er også her i tvivl om, hvor mange GB, jeg har brug for. Min nuværende iPad har 64 GB og 9,17 GB tilgængelig, hvilket har set sådan ud rigtig længe.

Jeg bruger ikke spil, men streamer TV.

Har nogen et godt råd, er jeg taknemmelig for at få det.

Bedste hilsner,
Hans