Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Mail: Visning af billeder i mails?

1 view
Skip to first unread message

Kurt Hansen

unread,
Jun 8, 2013, 6:40:06 AM6/8/13
to
Det irriterer mig stadig, at min Mail kun viser placeholders for
billeder i mails.

Under "Indstillinger" HAR jeg tilvalgt "Vis eksterne billeder i
HTML-beskeder", men den gør det bare ikke. Jeg kan klikke på "Vis" og få
dem vist som et slideshow i en viewer og jeg kan lagre dem på disken,
men ellers ikke.

I nogle ganske få mails, måske en ud af tusind, får en knap hvor jeg kan
vælge at få indlejrede billeder vist. Jeg har f.eks. lige fået en fra
Google Analytics, men nu hvor jeg HAR trykket på knappen, kan jeg ikke
rulle tilbage og jeg kan altså ikke huske den præcise ordlyd på knappen,
som dukker op oven over mailindholdet i visningsruden.

Jeg er selvfølgelig med på, at der kan være to former for mails: en med
indlejrede billeder og en med vedhæftede billeder, men det er som sagt
en fåtal af dem med indlejrede billeder, hvor de bliver vist.

Jeg har også andre uløste problemer med mail (som jeg har skrevet om
før), bl.a. at vedhæftninger næsten altid smadres og vises som ren
maskinkode.

Mit OS (på dansk) er fuldt opdateret og Mail er version 6.5 (1508).

Kan jeg geninstallere Mail, i givet fald hvordan og vil det (måske) løse
problemet?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen
0 new messages