Martin Edlich - e-mail adresse

Anders Baden Nielsen

Hej,

Jeg har for et stykke tid siden købt noget af Martin Edlich og har nu brug
for at komme I kontakt med ham angående dette køb. Hans gamle e-mail adresse
virker vidst ikke. Er der nogen der skulle ligge inde med hans adresse og
har mulighed for at maile mig den?

Martin, hvis du ser den her besked kan du så ikke lige sende mig en mail?

På forhånd tak

Anders Baden Nielsen

Preben Bødker Nielsen

Anders Baden Nielsen <abnFJERNTE...@on.to> wrote:

> [...]
> virker vidst ikke. Er der nogen der skulle ligge inde med hans adresse og

Hans mailserver med navnet edlich.dk kører da vist endnu. Prøv hvad som
helst med @ + den.
Ellers står hans nye tlf.nr. jo på krak.dk

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Anders Baden Nielsen

On 04/01/04 0:44, in article 1g70hz5.7anzpnwbru5iN%sp...@events.dk, "Preben
Bødker Nielsen" <sp...@events.dk> wrote:

> Hans mailserver med navnet edlich.dk kører da vist endnu. Prøv hvad som
> helst med @ + den.
> Ellers står hans nye tlf.nr. jo på krak.dk

Prøvede med krak og fandt hans tlf numre. Har prøvet at maile ham på hans
edlich.dk adresser.

Men tak for hjælpen!

Med venlig hilsen

Anders