Tomt Skrivebord!?

Hans Henrik Hansen

Da jeg i går aftes aktiverede computeren, var skrivebordet til min store
overraskelse (næsten) tomt!:

Tidligere på dagen lå der en snes filer/mapper som (endnu) ikke var
'lagt på plads - men nu blev alene ikoner for HD samt et par eksterne
diske vist!(?).

Ved at gå nogle timer tilbage i Time Machine lykkedes det mig heldigvis
at genskabe skrivebordet, men jeg spekulerer nu over, hvorledes man -
utilsigtet - kan slippe af sted med at 'rydde bordet'??

Nogen bud?

--
med venlig hilsen,
Hans