kan siden tilgås?

Peter Loumann

Min

http://huse-i-naestved.dk/

har skiftet host.
Herfra åbner den hurtigt i samtlige browsere.
Men jeg får melding fra brugere at de ikke har kunnet åbne den de seneste
dage og stadig ikke kan.
Jeg kan heller ikke fra biblioteket.
Mystisk!
Gider nogen prøve?

--
pl

Carl Drud

Åbner fint her.

--
Carl

Peter Loumann

On Mon, 12 Nov 2018 20:02:51 +0100, Carl Drud wrote:

> Ĺbner fint her.

Tak!
Men stadig mystisk.

--
pl

Peter Loumann

On Mon, 12 Nov 2018 20:29:39 +0100, Peter Loumann wrote:

> Men stadig mystisk.

Kommunen er host.
De der melder at de ikke kan åbne den, sidder ved kommunale computere.
Jeg kan ikke åbne den fra den kommunale computer på bibliotek.
Det er til at blive ganske paranoid af.

--
pl

John_N_H

Ingen problemer, åbner fint.
--
Med venlig hilsen
John N. H. ;-)

Peter Loumann

On Mon, 12 Nov 2018 21:39:47 +0100, John_N_H wrote:

> Ingen problemer, åbner fint.

Tak!

--
pl

Jørgen Nielsen

mandag, 12-11-2018, Peter Loumann skrev:
> [...]
> Herfra åbner den hurtigt i samtlige browsere.
> Men jeg får melding fra brugere at de ikke har kunnet åbne den de seneste

Har du skiftet fra Administrationsbygningen Næstved til wannafind.dk

Jeg ved ikke nok om det, men det ser for mig ud som om at domænet er
registreret med DNSserver, både hos vannafind og gratisdns.

<https://www.robtex.com/dns-lookup/huse-i-naestved.dk>

<https://www.dnsstuff.com/tools#dnsReport|type=domain&&value=huse-i-naestved.dk>

Her er også nævnt Gratisdns som DNSserver
<https://www.dk-hostmaster.dk/da/find-domaenenavn>

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Peter Loumann

On Mon, 12 Nov 2018 22:06:55 +0100, Jørgen Nielsen wrote:

> Har du skiftet fra Administrationsbygningen Næstved til wannafind.dk

Nej, omvendt

> Jeg ved ikke nok om det, men det ser for mig ud som om at domænet er
> registreret med DNSserver, både hos vannafind og gratisdns.

Måske har de bare ikke fået opfateret oplysningerne ...

--
pl

Jørgen Nielsen

Hvis der er gået mere end et døgn burde der vist være opateret.

Har du fravalgt at modtage email på domænet, for ellers er der vist en
fejl der

MX records check No MX records exist within the zone. This is legal,
but if you want to receive E-mail on this domain, you should have MX
record(s). The program can't continue in a case like this, so we are
assuming you don't receive mail on this domain.
<https://www.dnsstuff.com/tools#dnsReport|type=domain&&value=huse-i-naestved.dk>

Morten Christensen

Kan fint forbinde til den.

Men det lyder som standard-opsætning, at man ikke kan gå ud igennem sin
egen router på internettet, vende om og komme ind igen igennem samme
router/firewall.

Fremmedordet "loopback" har vist med problemstillingen at gøre.

--
Morten Christensen