Udlandsoplysningen

Sørensen

Jeg prøver at finde telefonnumre på nogle hoteller på Cypern. Ikke så let,
for værelser sælges åbenbart kun gennem bureauer. Jeg ønsker DIREKTE kontakt
med hotellet.
Så det nytter ikke at søge på hotelnavnet. Så får man kun et bureau. Og
TDC`s "udlandsoplysningen" online giver IKKE oplysninger om Cypern, omend
til en række andre lande.
Nogen der har et forslag til, hvor man så kan finde pgl. telefonnummer?
Sørensen

Anette

"Sørensen" <remo...@adslhome.dk> > Jeg prøver at finde telefonnumre på

De gule sider måske:

http://www.cyprusyellowpages.com/

Anette

John

"Anette" <notint...@mail.net.com.etc> skrev i en meddelelse

> "Sørensen" <remo...@adslhome.dk> > Jeg prøver at finde telefonnumre på
> nogle hoteller på Cypern.
>
> De gule sider måske:
>
> http://www.cyprusyellowpages.com/
>
> Anette

- og hvis det glipper, måske her:

http://www.ni.dk/soegevaerktoejer/

(I venstre side finder du 'Telefonnumre Udland')

Mvh John

---

Peter Kjær

> Nogen der har et forslag til, hvor man så kan finde pgl. telefonnummer?

Hejsa,

Den letteste måde er nok at få fat i en bunke kataloger fra de danske
rejsebureauer, der står ofte et telefonnummer til deres hoteller.

--
Ses,
Peter

dette"@tele2adsl.dk Jimmi Wolff

gotten...@gmail.com

Jeg prøver at finde adresse og postnr. På Ingolf og Jonna Jacobsen i Spanien, De skulle bo Mijas
Hilsen Mette