Oversættelse af Firefox, Thunderbird m.m.

Kim Ludvigsen

Har du lyst og evner til at hjælpe med at oversætte Firefox til Android,
Thunderbird eller andre Mozilla-programmer til dansk? Eller kender du
nogle, som vil hjælpe med at oversætte?

Efter at have oversat forskellige Mozilla-programmer i mere end 10 år
går jeg på "pension" som oversætter, og vi skal have fundet en eller
flere nye oversættere, så vi stadig kan have danske udgaver af programmerne.

Arbejdet er ikke voldsomt; jeg har vist i gennemsnit brugt cirka en time
om ugen, og jeg har stået for oversættelsen af flere forskellige
programmer, så din indsats kan sagtens være mindre.

Jeg har hidtil stået for oversættelsen af:
Mailprogrammet Thunderbird
Firefox til Android
Kalenderen Lightning
Fællesstrenge til de forskellige Mozilla-programmer.

Hvis du har lyst til at hjælpe, eller hvis du kender nogle, som vil
hjælpe, så giv os besked i vores forum i denne tråd:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?f=4&t=12349

--
Mvh. Kim Ludvigsen