GOOGLE Foto

Finn Therkildsen

Jeg har et problem når jeg tager billeder som derefter vises de to gange altså dubletter.
Jeg tager billeder med en samsung A51 smartphone som blandt andet har GOOGLE Foto og jeg har selv en google konto.
En del foto vises to gange både på android telefonen og på google foto på pc.
Pc'en kører windows 10.
Hvad kan dette skyldes?

Venlig hilsen Finn Therkildsen

Jørgen Nielsen

Kender ikke telefonen, men er der noget der hedder HDR eller lignende i
telefonen når du tager billeder,

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Klaus Alexander Seistrup

Finn Therkildsen skrev:

> En del foto vises to gange både på android telefonen og på
> google foto på pc.

Kan det være fotos du har delt gennem apps på telefonen, fx WhatsApp
eller Telegram, så det delte foto — som i visse tilfælde har andre
dimensioner end det originale — bliver uploadet til googlekontoen?

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
🚀 gemini://port1965.eu/