/Donati
http://opasia.dk/internettelefon/
--
Martin Højriis Kristensen
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet
> http://opasia.dk/internettelefon/
Ja det så jo ud til at være lige hvad jeg søger.. indtil der stod at det kun
er for
opasia abonnenter.
Andre?
/Donati
500 kr/år for fri telf til billigste minuttakst er da billigt...
Jow.. det er da bestemt billigt.. og med xdsl er der jo ingen minuttakst.
men da jeg ikke er opasia kunde iforvejen, og egentlig var på udkig efter
nogen som tilbyder det gratis (evt. reklame financieret), så synes jeg ikke
lige det var opasia's, som er hvad jeg søger.
/Donati
> > Ja det så jo ud til at være lige hvad jeg søger.. indtil der stod at det
> > kun er for opasia abonnenter.
>
> 500 kr/år for fri telf til billigste minuttakst er da billigt...
Også til udlandet ?
--
Per Erik Rønne
Vejlebrovej 40, 2. mf./DK-2635 Ishøj, DENMARK, EUROPEAN UNION
Tlf. + fax: +45 43 73 00 15, mobil +45 28 23 09 92.
Homepage http://www.diku.dk/students/xerxes
Nope ikke pt. Kun TDK fastnet
> > Også til udlandet ?
>
> Nope ikke pt. Kun TDK fastnet
Og dermed blot samme lokaltakst til hele landet, som man i forvejen kan
få hos eksempelvis Telia og Tele-2.
Plus ekstra besvær.
Hvis man har NetExpress, er det helt gratis.
Mvh. Kim Ludvigsen
Til 395 kroner om måneden i fast pris - med mindre trafikken overskrider
et bestemt omfang.
Men dog med mulighed for at koble router på, noget som TeleDanmark
/ikke/ vil fortælle deres kunder.
NetExpres er Flat-rate (har du været væk fra nettet længe?)
> Men dog med mulighed for at koble router på, noget som TeleDanmark
> /ikke/ vil fortælle deres kunder.
TDK sælger ikke routere til Netexpres og reklamerer derfor ikke for dem, men
de forsøger da ikke at skjule noget...
> > Til 395 kroner om måneden i fast pris - med mindre trafikken overskrider
> > et bestemt omfang.
>
> NetExpres er Flat-rate (har du været væk fra nettet længe?)
Næh, men sidst jeg gik ind på TDs hjemmesider, var den faste pris nu kun
så fast, at der skulle betales ekstra, hvis downloadmængden overskred en
vis mængde - og tilsvarende med uploadmængden.
> > Men dog med mulighed for at koble router på, noget som TeleDanmark
> > /ikke/ vil fortælle deres kunder.
> TDK sælger ikke routere til Netexpres og reklamerer derfor ikke for dem, men
> de forsøger da ikke at skjule noget...
Og det var derfor jeg fik forkert besked, da jeg telefonisk for få uger
siden snakkede med en fra TD om NetExpress. "Ingen routermulighed, der
skulle installeres et særligt kort, og det kunne kun bruges med
Windows".
> --
> Martin Højriis Kristensen
> Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet
En signatur starter med en linie kun indeholdende '-- ', ikke med kun
'--'. Opfylder signaturen den angivne betingelse, kan newsreaderne
genkende en signatur som en signatur, hvilket gør det lettere for læsere
og folk der vil besvare et indlæg.
OE 5, som du benytter som newsreader [hvilket den i øvrigt er uegnet
til], indsætter selv automatisk den rigtige signaturstart. Men du har
åbenbart været ind og rode med den, eller sat din signatur /helt/
manuelt.
Hmm, har jeg ikke læst... Har du et link...
> En signatur starter med en linie kun indeholdende '-- ', ikke med kun
> '--'. Opfylder signaturen den angivne betingelse, kan newsreaderne
> genkende en signatur som en signatur, hvilket gør det lettere for læsere
> og folk der vil besvare et indlæg.
Jeg har ikke rodet med noget... Jeg gør som altid og den er der da nu...
(ihvertfald hos mig)
Og jeg bruger ikke OE, men Outlooks newsreader (som ganske rigtig kører via
OE)
> > Næh, men sidst jeg gik ind på TDs hjemmesider, var den faste pris nu kun
> > så fast, at der skulle betales ekstra, hvis downloadmængden overskred en
> > vis mængde - og tilsvarende med uploadmængden.
>
> Hmm, har jeg ikke læst... Har du et link...
Mon ikke det har været teledanmark.dk ? Der var i hvert fald nogle
"faneblade", herunder med mulighederne isdn og adsl.
> > En signatur starter med en linie kun indeholdende '-- ', ikke med kun
> > '--'. Opfylder signaturen den angivne betingelse, kan newsreaderne
> > genkende en signatur som en signatur, hvilket gør det lettere for læsere
> > og folk der vil besvare et indlæg.
>
> Jeg har ikke rodet med noget... Jeg gør som altid og den er der da nu...
> (ihvertfald hos mig)
> Og jeg bruger ikke OE, men Outlooks newsreader (som ganske rigtig kører via
> OE)
>
> --
> Martin Højriis Kristensen
> Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke Tele Danmark Internet
Og der mangler stadig et blanktegn efter de to minustegn - du kan jo
selv se efter :-).
Men du skriver, at du gør som altid. Måske har du altid gjort det galt
altså med signaturen ?
Tja... Det mangler der ikke når jeg poster, men jeg kan godt se at den
mangler i mine indlæg.. Mystisk...
Min sig er så standard som den kan være...
>Tja... Det mangler der ikke når jeg poster, men jeg kan godt se at den
>mangler i mine indlæg.. Mystisk...
Det er en kendt fejl i OE. Henrik har et lille program, der fixer
det på denne side:
http://henrik-k-hansen.homepage.dk/hjaelpeprogrammer.html
Mvh Birthe