se host

Peter Loumann

Hej,
jeg brug for at se hvilken server (webhotel, host) en hjemmeside ligger på.
Kan man det?

--
pl

---
Denne e-mail blev kontrolleret for virusser af Avast antivirussoftware.

Jørgen Nielsen

onsdag, 10-10-2018, Peter Loumann skrev:
> Hej,
> jeg brug for at se hvilken server (webhotel, host) en hjemmeside ligger på.

Du kan prøve om en af disse giver et tilfredsstillende svar.

<https://www.robtex.com/>

<http://en.utrace.de/whois>

<https://www.whoishostingthis.com/>

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Peter Loumann

On Wed, 10 Oct 2018 18:57:29 +0200, Jørgen Nielsen wrote:

> Du kan prøve om en af disse giver et tilfredsstillende svar.
>
> <https://www.robtex.com/>
>
> <http://en.utrace.de/whois>
>
> <https://www.whoishostingthis.com/>

Det gør den sidste. Tak!