Mobilvisning i Firefox

Kurt Hansen

Jeg husker at en skrev her i gruppen (eller var det html-gruppen?)
hvordan man får Firefox til at vise en hjemmeside som den vil se ud på
en mobiltelefon, men jeg kan ikke finde indlægget og jeg kan heller ikke
google mig frem til det.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Bertel Lund Hansen

Kurt Hansen skrev:

> [...]
> hvordan man får Firefox til at vise en hjemmeside som den vil se ud på
> en mobiltelefon, men jeg kan ikke finde indlægget og jeg kan heller ikke

Jeg har Web Developer-udvidelsen til Firefox, og jeg kan blot
trykke Ctrl-Shft-M for at aktivere mobilvisning. Jeg ved ikke om
man kan uden WD.

--
/Bertel

Jørgen Nielsen